Spontant till tusen!

Igårkväll vid kvart över 9 tiden blev det bestämt att jag skulle ut. Bussen gick en halvtimme senare och jag lodade runt i mjukisbraxxer å t-shirt. Men, sagt och gjort, på bussen var jag. Träffade Elina i slussen och vi drog till Rocks. Hade inte vart där innan. Vi var där kanske 40 min innan vi drog, det var alldeles för segt. Men, ska inte döma stället efter igår, det var ganska segt på många ställen efter vad jag har hört av andra. Hursomhelst drog vi från Rocks och åkte in till Harrys. Det var dött där med, men det är hemmaplan liksom. Lite av ens vanliga folk var där, som min toalett-kö kompis Sandra. Träffade även på Chrille (eller hur han nu stavar det) och roligt nog Micke :D Även Päivi (granne typ) kom dit. Däremot gissar jag att om det kommer fortsätta vara så tomt på harrys som det var igår kommer dom tvingas sänka åldersgränsen igen. Inte för att jag egentligen bryr mig, in kommer man ju ändå.


Ja, jag e fullt kapabel till att se normal ut ;D


Päivi kom dit


Å Micke va där ;D

Nu ska ja köra ett filmmaraton med mig själv

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

haha shit snacka om att vi skriver typ samma saker fast me olika meningar :P

2009-05-02 @ 22:57:48
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0