Studentmiddag

Igårkväll bar det iväg till Ropsten och resturang Narren för Cybergymnasiet Norra's studentmiddag. Det var verkligen hur trevligt som helst att bara sitta och umgås å snacka lite. Maten var även den riktigt god. Kycklingen var mums! Lite tal ägde rum, lite sjungande och ropande av lärares namn av elevhoper. Vi försökte dra igång en för Britt, men det gick inte så bra. Några andra gjorde det sen. Bättre gick det när vi "ropade" för vår mentor, Christina. Efter middagen såg vi den absolut sorgligaste film jag nånsin sett, Cyberfilmen 16. Dom hade med en del från Kvarnen. Dessutom visade dom bilder på många när dom gick i ettan, bla mig. Shit va sorgligt det var, va de nån som inte var tårögd efteråt har den personen tappat förmågan att känna saker.

Efter att ha sett filmen åkte många iväg till Hirschenkeller, bla vi. Stannade inte alls länge eftersom det var 0 drag och segt folk. Drog vidare till hederliga Harrys. Hände väl inte direkt nåt speciellt där.

Nu ska jag fixa klart det sista jag har i skolan, ett powerpoint arbete. Absolut sista grejen!

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE
säger grattis till sin mamma som fyller år idag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

snart är det peace and loooove :D och studentmiddagen var tajte dude! ;) <33

2009-05-31 @ 21:14:24
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0