Tajt med tajts!

Idag var jag ledig från skolan. Vaknade tidigt eftersom jag skulle till kirporaktorn. Träffade sen min mor och åkte till forum. Kollade efter skor till studenten, men hittade inget bra. Börjar bli lätt nervig över det, men har hursomhelst inga pengar för tillfället så vad hade det spelat för roll om ja hittat nåt? Har bestämt mig för att jag ska kolla med Kirsti om hon har några snygga skor som skulle passa till kläderna jag kan få låna. Känner iaf inte för att betala hur mkt som helst för ett par skor som kommer användas 1-2 ggr. Fick iaf ett par tajts från HM som jag hade kikat på förut, men aldrig köpt. ("Jag gör det sen...")



Imorgon ska jag nog prata med ALI och fråga om att få tillbaka brevet ja skrev till mig själv i ettan. Ska bli kul att läsa :P
Menmen, snart kommer moster + kusiner hit. Suck, orkar inte riktigt med folk känner jag -.-

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0