Update

I onsdags blev det en väldigt spontan kväll. Först var det meningen att vi skulle vara hos Nike och mysa med chips och film, vilket också var hur kvällen började. Jag, Nike, Erika och Louise var det från början. På nåt sett blev det sen så att vi åkte ut till orminge för att festa. Hämtade upp Mysis och drog sen för att träffa några av My och Louise polare. 5 killar och 5 tjejer var det meningen att vi skulle vara. Sen blev allt väldigt konstigt och nån blev nerputtad i vattnet av nån random och sen blev alla killar sura. Tillslut var det bara en av killarna kvar. Han var iaf sjyst, hann inte riktigt få nåt intryck av dom andra. Sov iaf hos Nike efteråt.

Igår åkte jag direkt från Nike för att träffa Elina. Gjorde egentligen inget speciellt, satt å snacka på ett café ett par timmar. Men sånt kan vara mysigt ibland. Började prata om potatisgratäng varav jag blev extremt sugen på det. Roligt nog fick jag det till middag sen också :P

Jag vill festa! Utgång ikväll, ja tack! Men nej, de e typ ingen som ska ut ikväll :< Okej, är inte särskilt tät för tillfället heller, men det löser sig. Fast nu behöver det inte det antar jag... På lördag blir det iaf fest hos Ida :D Det behövs fortfarande fler tjejer, så girlz hör av er om ni vill komma! Egen dricka medtages! ;D

Over N Out



/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Bianca

Hej, hittade till din blogg via bloggportalen, trevlig!

2009-05-22 @ 11:06:33
URL: http://biancaioslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0