Not good, not good at all!

Det är farligt för mig att vara rastlös. Går just nu runt hemma i min ensamhet och väntar på att det blir lagom tid att börja göra sig iordning. När jag inte har något att göra får jag dumma idéer. 2 ganska korkade grejer på under en timme har jag sysselsatt mig med. Först verkade det som en jääätte bra idé att sitta och leka med ett ljus. Stearin, det är ju kul att leka med liksom. Synd bara att man får ganska dåliga konsekvenser av det, först brände jag mig (inget allvarligt, but still) följt av att det hamnade stearin överallt. Så då vart det att städa. Sen fick jag den brillianta idén att gå ett varv runt huset utan jacka. Kallt var det :P Saknade nästan värmen från min lilla lek med ljuset, haha :P

Alrite, förra inlägget skrev jag otroligt nervös sittandes i skolan och väntade på domen. Och för er som inte redan hört det så KLARADE JAG DEN!! :D Fukkin fysik, mitt absoluta hatämne i hela universum och jag klarade det on the first try!! Måste erkänna att jag är OTROLIGT stolt över mig själv! :D

Av anledning godkänd tenta bestämde jag, Ida, Jyri och Åsa oss för att gå ut å fira med litte öl. Onsdagskvällen började på Kellys. Fast först var vi tvungna att övertala vakten att släppa in mig och Ida som var under 23. Det lyckades när vi spelade kortet att vi precis fått veta att vi klarat en jättesvår tenta. Tack du snälla vakt :D Efter Kellys dtog vi vidare till ett mysigt ställe som hette Babylon med supertrevlig personal. Myspys, hade supertrevligt! <3 :D

Gårdagen tog jag det mest lugnt. Sovmorgon då vi började ett och bara chill efter skolan. Idag ledig. Fast har inte direkt haft en rolig dag per say, utan stor del har spenderats till att städa. Wich I HATE! Drog in en sväng till stan för att köpa en present till Elajna som fyller 19 imorn (vilket firas ikväll!) <3 Fick även ett ryck och svängde in på elgiganten och köpte säsong 1 av scrubs till mig själv. Dagz att börja på en ny samling när vänner- samlandet är avklarat! Haha ;D

Just nu är my hopes high for another sept 4th! :D


Fukkin awesüm nite! Sex Slaves och Baby Jane på scen, FUKK what a great evenin'!

KEEP IT SLEAZY!!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

kommer och plockar upp mina presenter vid tillfälle, typ i veckan hoppas jag ;)

jättesnällt att vi fick va hos dig i fredags babe <3

2009-11-15 @ 21:33:18
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0