Paradise och riskettan

Kör en snabbuppdatering om helgen so far. Fredagen blev lite annorlunda motsatt vad den brukar. Simpla anledningen; inge Crazy Nights. Istället drog jag och Ida till en gayklubb som hette typ paradise eller nåt sånt. Inte världens roligaste ställe kanske, men stämningen var god och träffade på sum nice people.

Tidig väckning blev det för mig idag då det var dags för riskettan redan kl 11. Hade inga höga förhoppningar om den, men de va rätt intressant faktiskt. Not 500 spänn worth of intressant, men måste man så måste man. NU har jag riskutbildningarna gjorda iallafall. Efter den slutade vid 2 tiden åkte jag hem och sov sådär lagom bakistrött man var. Lite ironiskt att komma bakfull till riskutbildning som bla handlar om att man inte ska köra rattfull, haha :P

J var nyss här. Med sig hit hade han "The Gods must be crazy" 1 och 2. Hade inte sett 2an. Hur roliga filmer som helst verkligen! Älskar i ettan när dom tar colaflaskan som en elak sak :) Fick behålla filmerna, snällt tyckte jag :P



Imorn blir det supertidig start. Ska sälja lussebullar å så i Finntorp efter mässan (de e ju första advent = mkt folk = många som kan köpa = mkt pengar till burma-kassan). Kom förbi och köp av oss om ni e i krokarna vid 12-tiden ;D

Nu; sova.

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0