Shit!!

Läste nyss ett blogginlägg på Babylon Bombs MySpace. Tydligen så har deras trummis Swaint brutit ryggen efter att ha ramlat under ett gig! Helt galet, stackars Swaint och hela bandet! Däremot kan jag lugna er BB fans med att han såsmåningom ska kunna komma tillbaka till BB efter rehabilitering. Ändå satte nyheten mig i lite av en chock!

Idag var jag i skolan för första gången på nästan en vecka. Hade föreläsning i sjukhusbyggnaden och alla var helförvirrade över vart vi skulle. Tillslut hittade vi rätt. Föreläsningen i sig var inte direkt en höjdare. Man vart mest irriterad när projektorn la av hela tiden. När jag var påväg hem och väntade på bussen i slussen såg jag en helknasig duva. Typ 5 gånger hoppade den rakt in i glaset på busskuren på ungefär samma ställe. Knasig duva.


En månad kvar till julafton! GALET!

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

shit va hemskt :S

2009-11-24 @ 19:42:59
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0