The way to dríve me nutz? LUSSEBULLAR!

Gee! Som meddelat igår var det bakning som stod på schemat. Sagt och gjort, Jag, Veronika, Johan, Jonas, Nicco och Zilla träffades vid 17 för bakning av lussebullar. Kvart över 10 kom jagb därifrån. Och då var vi inte färdiga. Smaklösa missformade lussebullar vart det dessutom. Och bara runt 200 av dom ca 1000 vi behöver. Jag som inte ens gillar att baka. :P


Våra blev verkligen inte lika fina som dessa. :P

Idag bar det av till skolan för föreläsnig om språk och hjärnan. Jo visst var det intressant, om det inte vart för att man var så comatosed! Craise, större delen av klassen satt som i koma! Dock så berättade hon om en gammal patient hon har haft som fick alexi (heter det så) i 12års åldern som innan hade läst sjukt mkt för avancerade böcker för sin åldersgrupp men som sedan då alltså helt tappade läsförmågan. Helt GALET intressant, den killen pluggar nu på läkarlinjen fast han inte kan läsa! Fatta att man verkligen kan klara allt om man verkligen bestämmer sig för de!

Just nu sitter jag med duntäcket runt mig, undrar om jag håller på att bli sjuk, eftersom jag fryser? Fast det kan vara trötthet också förståss ;) Lyssnar på Babylon Bomb's nya platta "Babylon's Burning" gör jag iaf! :D

Over N Out


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0