Weekend

I fredags var det meningen att jag skulle till skolan, men så blev det inte missade ändå bara nån timmes föreläsning så inte heeela världen direkt. Åkte och träffade Michelle  och Sissy för att se New Moon. Ja, på premiärdan, vilket kanske är lite halvudda för ett inte särskilt stort nånstans twilight fan. Anyways, filmen var väl lite sisådär, inte jättebra, men inte direkt dålig heller.

På kvällen var de party som gällde, kör igenom kvällen i pixx


Fick en papp-gitarr av David när jag kom till harrys :P

Hämde inte mkt på Harrys, så vi drog till Rocks. Där fick jag reaktionen "Trodde inte jag skulle se dig här" och "Du ska inte vara här!" Välkommnande, rite? ;D

På Rocks hände det ännu mindre så vi bestämde oss för att dra tillbaka till Harrys.

Och stället hade fyllts på rejält sen innan vi drog. Träffade på Alex med polare...

Robban..

Chris..

och Tob! Plus flertalet till som inte fastnade på bild. Ständig cirkulation människor var det vid vårt bord iaf.

"Titta, jag har en ÖL!" haha :P

Och igår fick vi tillökning! Vëllcomm Whiskey och Pixie :)


Pixie t.v, Whiskey t.h

OVER N OUT!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Bert

Töta! =)

2009-11-22 @ 22:45:53
Postat av: Elina

så sööta! och inte så rädda, dom vågade ju hälsa iaf ;)

2009-11-23 @ 14:20:24
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh, vad söta!!! Älskar kattungar - de ser ut som aliens (på ett bra sätt :P ).

2009-11-23 @ 17:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0