Alter Egon

Shit, idag skulle jag ha slutat 15, alltså typ nu. Hade labb idag, men lärarn hade uppenbarligen trott att de skulle ta mkt längre tid än de gjorde, för helt klara var vi redan halv 12, så 3 ½ timme snabbare gick de. Å då hann vi tom med att fixa på excel också.. Borde dock repetera excel ganska mycket tror jag, det var trots allt typ 3 år sen ja höll på med de i datorkunskapen.

Min musikmania med att lyssna på (i princip) bara ett band om dan verkar hålla i sig, dagens obsession är Alter Egon.  Könsrock, hell yeah! Haha :P Särskilt gillar jag låten "En Olik Individ", känner att den passar in rätt bra på mig själv. Lyckades inte hitta den på Youtube tyvärr så de bidde inget med att lägga den här. "När människorna vägra ge mig frid, skapades en olik individ!" Muhahah! Däremot kan ja bjuda på en heting bild på Alter Egon himself!


Yumyum!

Peter London är iaf både snygg och as trevlig, vilket man inte kan säga om alla som är med i alla dessa band jag lyssnar på! Det var ju dumt! ;D

KEEP IT SLEAZY!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0