Helg soon!

Yesyes, snart väntar helgen, och den blir grrrrreat! Haha! Igår va de ju dags att se LA Guns på The Cave i SUmpan. Först lite snabbt om själva stället; Det var faktiskt bra! Bra lokaler och stilrent. URSNYGGA tecknade bilder på väggarna på bla Vince Neil! Jag tycker att jag kan rita bra, men det var ju ingenting jämfört med dom bilderna! Nackdelarna med stället är 2; 1: Det ligger i sumpan (lite väl långt) 2: Stängning kl 1. Okej, så giget? FUKKIN GREAT! Shit! Fotade ingenting, tänkte norpa bilder från rockspot sen ;D Tracii Guns är verkligen en av de coolaste människorna ever!


Det va den snygga fotografen igår, Linus nånting. Han kände igen mig, någon som är förvånad? :P

Snart ska jag bege mig till skolan för muntlig tenta och kursutvärdering! Det kommer gå bra.
KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0