KTH

Idag va ja med klassen på studiebesök på KTH idag. Vi hade fått infom om att det skulle handla om akustik. Hmm, jo det kanske det gjorde. Killen som pratade hade typ inte preppat nånting och snackade om lite grejer på måfå sådär. Satt och kände att ja ville sova. (Av trötthet då, för det var inte tråkigt) Fick gå in i ett eko-fritt rum med massa typ madrasser på väggarna. Blev typ yr och illamående av att se på dom så ja kollade ner i golvet. Inte bästa idén dock, för det var madrasser även där, under gallret man stog på. Känner dock inte att jag fick ut så mkt av besöket så förstår verkligen inte varför Carro måste skriva 2 sidor om akustik för att hon missade idag.

Efter KTH drog jag med ett gäng klassare å käkade. Vi var otroligt nyttiga och valde donken.:P Men det var supertrevligt att sitta å snacka lite. 8 st tror jag att vi var eller nåt :) Efter att jag sagt hejdå till Kalle vid på tuben i slussen (sådär med kram man gör liksom) så sprang jag på en bekant som fick VÄRSTA reaktionen om att ja gett K en kram och gav mig seriösa utfrågningen om honom, som om vi va ihop liksom. Kul att man för vissa inte får krama nån av motsatt kön eftersom det automatiskt betyder att man e ihop. Haha, då har man ganska många pojkvänner bara på Harrys :P

Sen måste jag säga att den här veckan verkligen har gått jättesnabbt! Shit, de va nyss de va fredag känns de som! Men de e najs! För imorn e de dags för Creepy Nights! Med Lipstixx N Bullets + Lovestain live på scen! Och utklädnad såklart! :D


Jag å Micke, en av mina "pojkvänner" eftersom det tydligen e vad en kram betyder. Haha

KEEP IT SLEAZY!



/// CALIFORNIAWHITE är taggad tll tusen för morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Elina

haha tog en stund innan jag fattade att bilden va från heavens :P

2009-10-29 @ 18:56:24
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0