Rubrik på ett blogginlägg

Wellwell, min favvodag i veckan har passerat. Hade en riktigt rolig kväll igår faktiskt! Dock kändes de som om de va rätt dåligt med bekantisar ett bra tag. Banden som lirade igår va bra, Killer Smile och Sister. Lite kul, större delen av killarna i Sister har vart blonda när ja tidigare sett dom, men nu var dom brunhåriga. Varför ja delar med mig av den infom vet jag inte riktigt men :P Även Peter London var där igår, och va snäll nog att ställa upp på att va me på bild, haha :P Lite intressant, Eric Young e på harrys rätt ofta, men det har aldrig liksom vart särskilt spännande (eller vad man ska säga) att snacka med honom, men med London vart de lite svårare. Dom e liksom med i samma band! :P

Lite bilder från igår



Lekte lite med min KI ryggsäck ;D


Träffade min gamla klassare Ellie också :D


Och så Peter London såklart! :)

Mår faktiskt inte särskilt dåligt idag. Men ikväll blire utgång igen, för firandet av min födelsedag som e på söndag! Harrys e de som gäller, ikväll har vi Crüe tribute bandet Generation Swine på scen! Dom e rätt bra faktiskt.

KEEP IT SLEAZY!!

///CALIFORNIAWHITE



Kommentarer
Postat av: elina

dags att uppdatera kanske? ;D

näedå, vet att du har mkt i skolan. men hardcore på lördag iaf babe! :D

2009-10-06 @ 23:03:12
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0