Auskultation

Think i'm comin down with a cold. Det är däremot jag tänkt ignorera eftersom jag verkligen inte har tid med det. Dagen började ganska dåligt med en väldigt tidig start! 06.00 var det dags för uppstigning, och fick inte heller i mig frukost eftersom det var alldeles för tidigt. Auskultationen var för min del på KS Solna.. Råkade sedan gå av för tidigt och gick av vid Karolinska Institutet istället för sjukhuset. Såg bara "Karolinska" och tänkte, jaa, men nu e ja framme... Suck. Så var sedan tvungen att gå (tänkte ju inte på att man kan vänta på nästa buss). Det är faktiskt förvånandsvärt långt mellan KI och KS. Jag menar, i huddinge är det väldigt nära, tar kanske 2 minuter att gå. Max. Kom fram till slut och auskultationen drog igång. Fick se när bla ett hörselprov genomfördes och fick även kolla min hörsel på högra örat. Har bra hörsel, vilket kanske kan va förvånande med tanke på mitt inte-tänka-på-hörseln livsstil :P

När vi slutat åkte jag med Sandra, Emma, Linnéa, Linnéa och Carro till campus solna och åt lunch. Efter lunchen drog vi en sväng till Record Hunters (heter den så?) och kollade på lite skivor. Köpte dock ingenting. Åkte sen hem och sov, och har typ precis vaknat igen. N thats my day ;D
Imorgon är jag ledig! :)

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0