Fan, helt enkelt.

Har inte riktigt en bra dag idag. Först och främst är förkylningen inte ett dugg bättre. Sen så måste jag verkligen plugga, vilket är OTROLIGT svårt när man inte har några böcker. :< Känner att om dom inte kommer senast imorgon kommer jag få panik på riktigt! Fördjupnings arbetet is due next week och jag har inte ens valt ämne eftersom jag inte riktigt hittat insperation. INte för att det inte kommer lösa sig, cuz it will! Dessutom verkar det nu också som om Kusin inte kommer hit den 25e eftersom både Isabella och Amorella ska på dockning. (Hur dum idé det än är att ha båda färjorna mellan sthlm - åbo på dockning SAMTIDIGT) Suck suck suck!

Däremot kom my little ray of sunshine hit igårkväll påväg tillbaka till Malmö från typ uppsala eller nåt. Det var mysigt att bara sitta å snacka lite.  Det här verkar dessutom bli en sådan vecka när ja ställer in i princip alla planer :S Whats up with that, liksom? Bara jag inte ställer in min inbokade fredag med Ida eftersom jag har föreläst åt henne att hon inte ska ställa in igen ;D

HAr nu funnit mig själv lyssnandes på Sabaton. Hur nu det gick till :P

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0