Ge mig ge mig HELG!

För tillfället kliar det i fingrarna efter helg! Som tur är går jag bara imorgon till och sen är helgen här! Jag och I kom idag fram till att även fast man trivs i skolan behöver man något att se framemot. Sen så är alla mina partynerver aktiverade större delen av dagarna nu för tiden, får se hur länge de håller i sig. ;) Helgen är fullspäckad vilket alltid är trevligt.

Fredag är de ju harrys (till absolut ingens förvåning) samt att en polare fyller år vilket ska firas litegrann. Sen kanske jag ska klämma in ett besök till Pia, får se hur de blir med tid. Lördag är de "sittning" i solna (som vi flempare säger) KI-fest (som sandra sa) och nånting på I (som Erika sa ;) ) SKa dock bara på eftersläpptet, hojta till mig om det är fler som vill dra dit så kan man mötas upp nånstans! TUSEN tack Erika för att du köpte biljetter till oss! Sen söndag ska väl plugg försöka hinnas med. Söndan borde inte få räknas som helg tkr jag, för det är ingen bra dag :P

KEEP IT SLEAZY!!!

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0