Riiita

Kom på att det var ett bra tag sen jag ritade nånting. Efter allmän negativ inställning till att rita alla Elinas förslag (från ko till Dregen) fick det till slut bli Simmie. (Eller numera, Simon Cruz) Så skåda min vackra kreation :p



Inte min bästa skapelse kanske, men hyfsad kanske. I mitt försvar kan ja säga att den ser bättre ut på riktigt och att det är svårt med profilbilder. Sådeså.

Sitter för tillfället å chillar med litte Sex Slaves efter en lång dags pluggande!

KEEP IT SLEAZY!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

hahaha tyckte det va jättebra förslag ;D

bilden blev för övrigt snygg!

2009-09-21 @ 22:14:01
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0