Smeknamn

Tredje dagen på KI avklarad. Hittills har vi inte gjort nånting egentligen, bara lärt oss lite hur skolan funkar o så. Däremot har vi testat alla 3 "skol" cafeterior vi har. Började med Matmakarna, fortsatte med MF:s kök och avslutade med Alfreds idag. Alfreds var helt klart bäst. Bäst mat och bäst pris. Me Like!

Under dagarna jag har gått så har vi i en grupp skapat en del intressanta smeknamn uppkommit. Till dessa hör bla Köttis och Fresh. Det fick mig att tänka på de smeknamn jag har haft genom tiderna. Puff var nog roligast där ;)

Sitter för tillfället å seg-tittar på Simpsons. Sen ska jag äta och kolla upp lite grejer till redovisningen imorn... Om jag orkar ;)

KEEP IT SLEAZY!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0