We're going out tonite!

Wohoo, äntligen helg! Har haft en väldigt intensiv, dock givande, vecka. INtressanta föreläsningar och roliga uppgifter. Me like! Tänker dock inte tråka på mer om skolan!

Igår var det självstudier och äldrekursarna hade planerat aktiviteter för dom som ville. Så vid kvart över 2 träffades ett gän i solskenet utanför stadsbiblioteket för att bege sig till pitstop 1: BOWLING! Hade inte bowlat på säkert 4 evigheter så de va hur skoj som helst. Iaf i början, när vi hade spelat 2 serier hade jag börjat tröttna vilket syntes i mitt resultat sen. DÄREMOT kan jag (stolt) tillägga att jag kom totalt på 6e plats av alla! :D Och nej, då inte 6 spelare utan 20 nånting, så de va väl rätt bra? :D

Efter bowling bar det av till resturang Kina Muren för mat. Kina/mongolisk buffé för att vara noggrann. Mat smakar otroligt mkt bättre när den är gratis. Sådeså. Efter maten var det dags för sista aktiviteten, KARAOKE! Dom hade hyrt ett rum på nåt ställe så det var inte massa randoms. Hur kul som helst, äldrekursarna är supermysiga. En och annan  öl  ble de ju också ;D Dock ganska få efter det var en tidig start som gällde idag.

Och så till dagen. Skulle luncha med Christine som var tvungen att ställa in :( well, tar de nästa vecka sen ;) Roligt nog sprang jag på Erika vid Alberts, hon var där för nån grej med skolan (Går KI campus solna för er som undrar). Lunchade med henne vilket var skoj. Det var längesen hon och jag var ensamma ihop. Så länge sen att jag inte ens har den minsta lilla aning om när, men har för mig att de va när hon fick skavsår av sina skor och vi gick runt i stan å leta plåster :P

Ikväll blire (till absolut ingens surprise vid dehär laget) HARRY B JAMES! Kommer tom kunna slappna av med vetskapen att mina böcker, äntligen, är påväg.

KEEP IT SLEAZY!


/// CALIFORNIAWHITE says: The only thing that's better then Jack Daniels, is drinkin my Jack Daniels for free!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0