Humdidum

Har egentligen ingenting särskilt att skriva, men fick en del klagomål över sega uppdateringar under praktikveckorna, so here it goes!

Kan snabbt dra igenom vad som hänt sen sist. (Lördag i think it was.) Kvällen började med påskimiddag hemma hos tosse. Det var mys :) Sen bar det av hem till polle och förfestande med mousserande jordgubbsvin och spelet "Med andra ord". Skojskoj!

Michaela skulle beskriva ord och jag och Ida skulle gissa.
M: Där fiskar simmar!
Jag: Akvarium!
Vaddå storstadsbo när första gissningen på den förklaringen inte är typ hav, vatten, sjö osv. Men, jag hade ju rätt ;D

Sen bar det av till soft dit det sen kom massa folk jag tydligen skulle känna.

Resten av påsken vart lugn för min del, och i måndags bar det av till Malmö där man fortfarande befinner sig. Tid för hemkomst beräknas till fredag eftermiddag. ;)

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0