Pluggplugg

Så äntligen har man kommit igång med plugg inför fredagens dugga. Problemet e bara att jag inte alls vet HUR jag ska plugga till den. Sitter å läser kapitlen som handlar om det vi gått igenom, tyvärr så är det som nämns endera väldigt basic eller så stämmer det inte överens med det vi lärt oss på ex praktiken. Suck för engelska knas-böcker! Har precis skumläst igenom kapitlet om maskering efter att ha använt en timme på att läsa kapitlet om tonaudiometri utan att lära mig ngt nytt. Hoppas de funkar iaf ;)

Måste däremot säga att det för mig skulle va helt omöjligt att få något gjort utan musik. Just nu är det Europe som spelas, måste säga att deras musik funkar förvånandsvärt bra som pluggmusik faktisktm:) Europe ska ses live 2 ggr i sommar för min del, först som support till KISS den 12 juni och sedan på Getaway Rock Festival den 8-10 Juli. Ska bli skoj faktiskt, har aldrig sett dom live (:


Favoriten med Europe just nu är Superstitious

Hade även körlektion idag för första gången på över en månad. Till min förvåning gick det faktiskt otroligt bra trots det långa uppbehållet, fick höra att det var det bästa jag kört nånsin. Mwahaha, sukk on that! ;D

Nu ska jag fortsätta med mitt inte jätteambitiösa pluggande.

KEEP THE HAIR IN SHAPE

/// CALIFORNIAWHITE hoppas på en del rockers på Debaser slussen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0