Fääääst

Hade en riktigt bra julafton igår. Större delen av dagen spenderades hos Tosse med familj där det vart massa god mat, glögg, trevligt sällskap och Kalle Anka såkart. :) Önskar att jag fotat granen dom hade, har på riktigt inte sett så mycket julklappar sen jag firade hos Pappa med Micke och barna. :) Overall en superbra dag, fast tyvärr med avsaknad av julstämning. Men nu slipper ja bry mig om det ett år, haha ;D

Ikväll blir det andra grejjer, enligt tradition är juldagskvällen festkväll och det är vad som gäller även i år. Om en dryg timme påbörjas festandet hemma hos Polle med massa folk följt av att vi åker in till Soft. Troligtvis blir det även en sväng till Medusa ikväll, lite rock behöver man ju! Synd bara att de ska vara så satans kallt!


Random utvald festbild från förra sommarn på mig och Chris ;D

KEEP IT SLEAZY


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

SV:haha tänkte jag inte ens på :P det är bara för att du är bäst fille :D

2010-12-28 @ 20:22:34
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0