Children of the night

Children of the night, soldiers of our time, screaming out loud!
Hahah, FAN vad Generation Wild ÄGER!

Har inte kunnat blogga på ett par dagar pga strul, men nu verkar de va igång igen. Har nu påbörjat kursen vetenskap 2, en enveckas kurs som slutar på fredag. Detta betyder, ännu en helt pluggfri helg! :D Festa gärnet, någon? ;)

Idag träffade jag Elin efter plugget. Käkade lite och drog sedan till Harrys för en öl. Gillar när man kan gå å spontan-öla sådär bara :) Diskuterade skumma saker man kan ha för sig, och det fick mig att tänka på student-dagen. Efter att ha åkt flak vart man ju helt öl-cider-vin-whatever else dränkt, så man luktade ju en hel del. För min del va de så illa att tom jag själv märkte hur mycket ja luktade. Full som jag var började jag garva åt att jag själv kände att de stank alkohol om mössa, hår och kläder. Folk måste trott att ja va världens deadbeat som stinker sprit å garvar för sig själv. :P

Sitter och diskuterar festivaler med Elina. För min del lutar det åt Getaway Rock Festival i gävle. INgen som känner för att haka på? Lär bli sjuukt najs med bla Motörhead och Europe! :D


GRF everyone!!!

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

fest på fredag bay! (sänd över lite telepati-friskhet åt mig tills dess ;P)

2010-02-16 @ 22:23:14
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0