På snuskit bra humör!

Efter en vecka med lagom deppigt humör är jag otroligt nog på väldigt bra humär idag. Flertalet anledningar, men den allra största anledning är nog att vi faktiskt nu är klara med vääärldens segaste uppgift! För att göra saken ännu bättre är det nu en 4-dagars helg som gäller, fre-mån! Gotta love it!

Igår hade jag körlektion. Lärarn sa då att hon tyckte det var dags att snart boka uppkörning, om det var vad jag ville. "Jag kan inte lära dig något mer" sa hon. Just då kände jag mig sjukt osäker och inte alls pepp på att testa köra upp. Nu när jag fått smälta det lite känns det otroligt bra att hon tycker så. Betyder att jag inte är super-mega-korkad och faktiskt kanske kan få körkortet innan sommarn. Bara att ta tag i teori-pluggandet igen!

Ytterligare en sak som stärker mitt humör är den väntade påfyllningen av mitt "barskåp" (=två flarrer på en hylla i min garderob) JD baby!! ;D Och så får ja ju träffa fina Elina ikväll också, inte sett människan på fan 2 veckor! Men nu ska ja städa, inte ens det drar ner på mitt braiga humör!


Houston har nu släppt singeln "Hold On", väldigt bra låt faktiskt. Release fest på Harry B James ikväll everyone!

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

har saknat dig som fan bay! men ses om några timmar :D

2010-02-19 @ 17:38:34
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Michelle

du kommer säkert klara uppkörningen! jag har fan körkort, inga problem för dig roomiee! ;D

2010-02-20 @ 19:09:46
URL: http://miiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0