Party party!

Helgen har gått i festandets tecken. Fredagen var Harrys och Crazy Nights precis som de ska va. Mycket bekantingar och det var hur skoj som helst. Tappade min mobil (favorit i repris) och sprang runt å leta efter den jättelänge. Nån snäll person hade lämnat in den i baren. Tack! Elina gjorde sitt också och gick och sa till varenda jävel på harrys att jag tappat den. så fick förfrågan av säkert 15 pers tillslut om jag hade fått tillbaka mobilen. :P


Elina, Jenni jag och Henna i fredags :)

Lördan var det egentligen meningen att ja skulle ut men bangade tillslut. Istället blev det att spendera dagen samt kvällen i sällskap av Nike och Sandra. Fikade, käkade kebabrulle, planerade födelsedags firande samt filmtittande. Myspys!

Igår vart de harrys igen. Inga mindre än Enuff Z Nuff och Faster Pussycat lirade. Supportade gjorde Dirty Passion. Otroligt bra var samtliga band! Många bekantisar träffade man på, däribland Eric från Crashdïet. Otroligt pratglada var de allra flesta igår, trevligt indeed! :D


Jag och Viktor (längst ner) med Dirty Passion (övriga)

Drog ganska tidigt, var hemma runt 2 kanske. Otroligt rolig kväll var det! Idag valde jag att strunta i föreläsningen. Duktig och seriös student indeed ;D

Keep it sleazy!!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

klart man gör va man kan för att hjälpa till haha ;)

2010-02-01 @ 16:32:20
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0