dags för en uppdatering

Över en vecka sist jag skrev här, maan jag börjat slacka med bloggen. Anledningen är dock simpel och den heter halsfluss. Så för närvarande e jag inne på 4e dan av 10 av penicillin-ätande. Är OTROLIGT trött på de 4 väggar som kallas mitt rum, men inte riktigt läge att lämna dem när det är tentaplugg som står på schemat hela dan. Det gällde även gårdagen, och morgondagen kommer se likadan ut. Halsfluss precis innan tenta va inte jättebra. Kommer med 90% säkerhet inte klara tentan pga att jag inte kunnat plugga. Men, finns ju omtenta.

Whiskey sprang nyss iväg som i panik när han hörde Madonna-reklam på spotify. Sjuuukt värd katt jag har :D



Min mormor kom hit för ett par dar sen, och med sig hade hon mumsig Fazer choklad :D Inte kunnat äta på ett par dagar, men nu går de finfint att få ner, super för uppmuntring när man kommer på att man råpluggar inför tentan ;)

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0