Ja... idag... är... det... fredag...

Usch vad jag egentligen borde va på förjäävligt humör idag! Först halkade jag när jag sprang till bussen och gled seriöst typ 3 meter. Aj. Sen lyckades jag fastna i nånting så mina leggings fick ett stort hål (dock vart just det rätt ballt). Sedan hade jag VÄÄÄÄRLDENS segaste föreläsare. Seriöst, hon sa MAX tre ord åt gången. Typ: Vad... säger ni.... ska.... vi ta...... rast...... nu..? Otroooooooooolgt segt och jättetråkigt. Med en annan föreläsare hade hennes 3 timmars föreläsning tagit 30 min. När vi väl slutade vid 4 var det ENORMA förseningar i pendeltrafiken. En timme efter att vi slutat var jag i centralen. Dock var mina bussar i tid vilket va tacksamt :) Roligt nog är jag på otroligt bra humör trots min inte särskilt bra dag.

Igår vare ju dags för konsert igen :D Backyard Babies för 4e gången. Det var skoj, mycket gammalt körde dom :) Och ikväll blire harriet som vanligt :)


Utöver förseningar pga snön va det idag: Växelfel, vagnfel, signalfel, stoppsignaler som höll trafiken still och vem fan vet vad! Likadant i veckor nu, orkar inte mkt till!

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: v

Hej!

Är lite nyfiken på hur många tentor ni brukar ha o hur många ni haft hitills?

Brukar ni ha tenta på varje kurs eller avslutar ni vissa kurser på ett annat sätt?

tacksam för svar! :)



2010-01-31 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0