Seeeeg

Är skittrött. Har nog inte riktigt repat mig efter helgen tror jag.

Fredakvällen innebar harrys som vanligt. Efter harrys drog jag med Jenni och Sofie till Heavens Gate, de va längesen jag va där nu. I princip sen den period när jag och Elina drog dit efter harrys typ 4-5 fredagar i rad. Sjukt. Hursomhelst var det ovanligt skoj där. Snackade lite med Sando (? på stavning) när vi var där och ännu mer när vi gick därifrån. Av nån anledning gick vi från sture till t centralen, nån konstig väg som S valde. Trevlig typ indeed! Den första som har reagerat med att det är ballt att jag ska åka till burma. Så tack för det, S, du fick mig att känna mig betydligt mindre bitter, lite den reaktionen jag vill ha, haha ;D

Kom hem vid 7 tiden på lördan och sov till 10 innan katterna började bråka. Middag hos Asplunds eftersom Mari och Anttu var där. Sedan var det utgång igen. Denna gång bar det av till The Liffeys, en irländsk pub i gamla stan. Det var faktiskt väldigt skoj och otroligt bra stämning. Me like!

Söndag vare Burma möte som stod på schemat. Nya ungdomslokalerna vart superfina! Och så va Ylva tillbaka! :D Allmänt trevlig dag var det iaf. Idag var det plugg som stod på schemat. Å så hämtade jag ut min Galaxy också :D



OVER N OUT

/// CALIFORNIAWIHTE

Kommentarer
Postat av: elina

jag tycker det är tufft att du ska till burma! har sagt det juu -.-

snygg mobil indeed :D

2010-01-25 @ 19:58:22
URL: http://elinahedin.blogg.se/
Postat av: Emelie

nice telefon :D

2010-01-27 @ 01:58:32
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0