The weekend world is another place

Helgen har kommit och gått ganska stillsamt. Fredagen började med avslutning av kursen Vetenskap 1. En ganska lättsam redovisning av min och Idas vetenskapliga artikel om koreanska ungdomars musik-lyssnar vanor.

Fredagkvällen inleddes med att Elina kom hit för ett hastigt förande inför utgången. Sedan bar det för min del av till Östermalmstorg och Fridays för Michelles 20-års middag. Hela den grejen gick potroligt segt, fick vårt bord typ en halvtimme försent, alltså typ vid 10. Halv 11 fick vi beställa. Sådär lagom sen middag va, haha :P Däremot så var det superskoj, även om det tog ett bra tag för dom som jobba där att fatta att jag ville ha en gaffel så jag kunde äta :P Gott som fan var det, och man vart nästan jobbigt mätt. Lätt värt de dock!

Det var inte bara Mich som fyllde 20 i fredags, utan även Emilio! Så efter Fridays bar det vidare till Harrys och träffade födelsedagsbarnet. Elina anslöt även hon. :) Vart en lite halvskum kväll dock, vart ganska så seg. Men det var skoj ändå, sådeså! :D


Me n the birthday boy!

Lördag + idag har spenderats hos asplunds som hundvakt åt Wilma. Sådär lagom icke-spännande. Fick en flaska Jack från båten som tack däremot :) Imorn blir de nya tag med start av termin 2!

KEEP IT SLEAZY!!


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0