Fredag

Vanligtvis brukar fredagar vara en bra dag eftersom de brukar bli fest på kvällen. Idag är jag däremot ALLDELES för trött och utsliten för att orka göra något sånt. Usch o fy för den här veckan säger ja bara!Någon som känner sig manad för en vardags utgång nästa vecka, när jaÄNTLIGEN e ledig lite mer än en dag? Skulle va kul att få festa iaf litegrann innan man drar till Burma 2 veckor ;)


Igår fick jag även veta att mitt helvetskap till dator måste skickas för utbyte av *blablabla* till england. ENGLAND liksom. Alltså är chansen liiiten (om inte noll) att den kommer tillbaka innan ja åker till Burma. Satt igår i ett par timmar och flyttade över massa bilder och musik, samt rensade bort ungefär 5 gig skit. Inget ont som inte har nåt gott med sig, haha ;D

Min räddare i nöden denna usla fredag är cola i glasflaska. Hur kommer de sig att det smakar bättre i glasflaska än annars?

KEEP IT SLEAZY

/// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Elina

Oj england lät ju väldigt långt :S



håller med, smakar helt klart bättre i glasflaska, av nån jäkla anledning :P

2010-07-30 @ 11:55:06
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0