Update

Fortfarande internet problem, och däremed en segt uppdaterad blogg.

Alrite, where to begin? I fredags fyllde Crazy Nights 4 år vilket firades med Baby Jane på scen. Först va de förfest med Joel o co som skulle till The Cave i sumpan. Vid halv 11 tiden kom jag till ett ganska så fullt Harrys och lite senare kom Jenni och Ken dit. Efter 12 nångång kom även Tosse, Anders, Jimmy och Matte dit. Rolig kväll indeed!

Resten av helgen gjorde ja inte så mycket, mest för att jag drog på mig en förkylning. Stannade hemma från skolan på morgonen pga feber och annat elände. Igår vart de besök till veterinären eftersin Pixxi skulle kastreras. Så fort man får hem henne lyckas hon få av sig tratten och jag får agera klösbräda när jag försökte få på den igen. Mindre kul.

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska labba. (Om 1 timme och 40 min) Har nyss filmat oss själva när vi ger patiendinstruktioner inför praktiken nästa vecka. På fredag ska vi titta på filmerna på oss själva i halvklass! Ångest!

Frågan ja ställer mig just nu är, Harrys och Crazy Nites eller Crazy Lixx release på fredag?

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: elina

vi kan alltid köra båda ;)

2010-03-17 @ 19:13:25
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0