En dagens

Satt o kolla runt lite på mina bilder på bilddagboken och kom fram till att det var längesen som ja gjorde en "Dagens" lista, så here we go :)

Dagens humör: Partypepp :D
Dagens borde: Skriva portfoliot, tentaplugg
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Har inte sminkat mig än, men lär bli som vanligt
Dagens klädsel: Morgonrock för tillfället :P 
Dagens vill ha: möjligheten att kunna andas ordentligt, haha
Dagens köp: nuthin so far, men lär väl bli en bärs eller 2. Eller 17 ;)
Dagens längtan: SOMMARLOV!
Dagens planer: Sova ut, check. Duscha, check. Göra mig i ordning, på g, Förfest hos Karin följt av Harrys
Dagens fundering: Vad lyssna på för musik? (I-landsproblem indeed)
Dagens tråkigaste: Råkade slå mig själv ganska hårt i huvet när ja vifta till med handen :P
Dagens personer: Har inte träffat nån idag än
Dagen händelse: Blev rädd för min tatuering (för typ 4e gången) när ja stod i duschen
Dagens låt: Mind pollution med Vains of Jenna

Over N Out

//// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer
Postat av: Elina

haha hade fan glömt bort dagens, användes ju flitigt för nåt år sen :P

såg om sex slaves, faaan va nice isf! dom borde göra 4 sept till en årlig sthlm-grej ;D

2010-05-09 @ 13:42:35
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0