Solig eftermiddag i Rålambshovsparken

Efter att igår suttit länge med portfoliot bestämde jag att jag förtjänade en eftermiddag utan plugg. Bestämde mig därför för att dra till Rålambshovsparken med Ida, Anna och Johanna för picknick. Hade aldrig vart i den parken förut, men den va väldigt fin. Häng ställe på samma sätt som tanto typ.

Vår picknick bestod av kakor, chips, ostbågar, minimorötter, vindruvor och vin. Efter en stunds mumsande och snack spelade vi även Sanning och konsekvens, snälla versionen. Bland annat fick jag under fem minuter avsluta allt jag sa med "men jag älskar mina rosa skinnkläder". Det var iaf väldigt trevligt och supermysigt. Tack för en rolig eftermiddag / kväll girls :)


Sanning och konka :)


Två tjejer gick runt och delade ut redbull också. Tyvärr öppnade hon den åt en så man va tvungen att dricka upp den på direkten. Jag e inte så mycket för redbull så hade hellre sparat den och gett bort den eller nåt. Men gratis e gott ;D

Ikväll ska jag på burmamöte och få träffa 2 personer som suttit i fängelse i burma men lyckats fly landet. Ska bli superspännande. Men först; portfoliot... SUCK

KEEP IT SLEAZY

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0