Stockholm Rockout

Valborgs helgen passerade (inte särskilt) smärtfritt. Fredagen började med att jag struntade i att gå till skolan för att jag var alldeles för trött och i princip sjuk. Av denna anledning blev valborg lugn för mig. Drog med Elina och Tosse till sickla för att se Iron Man 2. Helt okej film :)

Lördag innebär Stockholm Rockout (dagen vulkanen inte kunde stoppa ;D) Drog dit med Viktor, Stefan, Dennis och Dennis polare. Väl där träffade man dock på en hel del bekanta precis som det ska vara. Bland annat dök Terror upp. Höll på att bryta ihop av skratt av en av konversationerna jag hade med honom.

T - Var är din polare, hon den lilla? Som slickade på min mage?
Jag - Henna? Inte här.
T - Vad synd, jag behöver tvätta magen
Där började jag skratta som en idiot.

Förklaringen till varför Henna slickat honom på magen e kanske inte lika konstig, bara chekka hans tatuering!



Snygg tattoo indeed!

Anledningen till att ja hittade denna bild var för att ja letade efter en annan bild som jag trodde var rockspot som tog, på mig o några dudes från Grekland. Men, antagligen var det inte från rockspot, eller så la dom bara inte upp den. Hittade denna väääldigt fina bild istället.


Sådär lagom sleten ser man ju ut att vara, haha :P

En rolig grej till hände precis när ja kom dit. En av vakterna kommenterade på låset ja hade runt halsen. Sa något om att jag kommer få ont i nacken. Mitt svar på det (helt sannesenligt) var att låset inte är så tungt. Svaret ja fick på det var: Säger du nu ja! Varav jag lovade att ja skulle ta bort de om ja tyckte de blev för tungt. De e inte direkt som att ja inte haft det på mig innan, men tack mystery vakt för att du bryr dig om min nacke, haha ;D

Emellan allt snack om magslickning, lås och galna greker hanns det även med att se på lite konserter. Bla Babylon Bombs (första giget med nya sångarn Wiki), Vains of Jenna, Chris Laney, Nasty Idols och Crashdïet (för 10e gången i think) Rolig kväll var det :D


Bombs med Wiki. Stal bilden hederligt av Viktor som va betydligt längre fram än jag. Fick inte direkt någon lyckad bild eftersom jag inte orkade ta med in kamera och min mobilkamera e inte direkt i världsklass.

KEEP IT SLEAZY!!

//// CALIFORNIAWHITE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0