My brain hurts so I rest for a while

I torsdags var det Stone Sour som stod på schemat. Förband var Hell Yeah, vart inte särskilt imponerad. Turligt nog kom vi så pass sent att vi bara såg slutet av förbandet. Sen var det dags för Stone Sour. Väldigt bra live faktiskt, trots att ja inte alls riktigt lyssnar på dom.

Fredag var en ledig dag, men till stor del bestod den av att försöka göra duggan som ska in idag. Fick sådär. Sedan vart det att åka en sväng till Uppsala på kvällen, va skoj :) Igår vart de spontan hemmafest hos Joel, fast jag egentligen inte alls var på festhumör. Men det blev tillslut en vädigt rolig kväll med massa galenskaper och aningen för mycket dricka. Mår som jag förtjänar idag, känner att jag mest vill gräva ner mig eller nåt.. Men tyvärr måste jag göra klart duggan, fan va ja ångrar att jag inte fick klart den i fredags! Men fan va gött de e me Jack Daniel's!


Thank you lord for Jack Daniel's ;)

Om nån undrar så kommer rubriken från Hardore Superstars låt Beg for it, och representerar ganska bra hur jag mår idag, haha :P

Over N Out


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

SV: haha därför ska man bara ha 2 min gångväg till jobbet ;)

2010-11-24 @ 20:11:58
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0