Frrrriiidayyy

Äntligen fredag! Har intensivt längtat till denna dag hela veckan. Största anledningen till det är väl för att jag helatiden vetat att den muntliga examinationen skulle va avklarad. Hade den igår, och h-vete va nervös ja va! Höll på att vända flera gånger. Väl där kändes det liite bättre nät man fick berättat av dom andra hur examinatorn var. Var först ut att redovisa för eftermiddagsgruppen, och vart väldigt glad över att ja slapp fråga 2, som var jobbigast. Det gick bra, och fick beskedet att jag vart godkänd redan igårkväll :D

Har haft en ledig dag idag, och om nån timme kikar Elina och Lucas förbi för lite förfest innan det bär av till Crazy Nights halloweenfirande! :D Skojskoj indeed, men avslöjar inte va ja ska klä ut mig till. För de får ni droppa förbi harrys ikväll, muhaha! ;D


Halloween förra året! LOOVED sminkningen!


Rockspot bild. (VART har dom tagit vägen, nån som vet?)


Chris smyger i bakgrunden :P

I have an announcement to make! Jag har redan duschat, haha

KEEP IT SLEAZY!!

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0