Starkey

Några har hört att jag gnällt rätt mycket om labbutrustningen jag jobbar med för tillfället, Starkey. Tänkte lägga upp bilder på de tre olika utrustningarna skolan har, bara genom att titta på dem kan man första att mitt gnäll är helt befogat.


Nyaste Affinity (Blåa) och näst nyaste Aurical (vita) är båda kopplade till datorer som hanterar resultatet.


Och så har vi Starkey, lilla skärmen funkar inte, ett misslyckat försök med att täta den med häftmassa har gjorts, det ligger en oförklarlig järnpinne i mitten, locket e svårt att ställa upp. och värst av allt... Den är inte kopplad till en dator, så ALLT måste skrivas ut! Har tagit död på massvis av träd denna vecka, i'm sure.

Men, denna helg ska jag ta en välförtjänt paus från allt starkey-relaterat, för ikväll ska jag och Jenni plocka svamp i skogen och tillaga på stormkök. ;) (Kanske kanske blir det utgång istället, om vi inte orkar plocka svamp.)

Over N Out


/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0