ehm... oops?

Lääänge sen jag uppdaerade här sist. Anledningen vet jag inte ens själv, har ändå haft en del för mig. Fast vad exakt har jag i princip glömt vid det här laget. Mestadels dock har det vart plugg plugg och mera plugg som stått på schemat. För närvarande läser jag väärldens segaste kurs, hörapparatteknik. ja det är lika tråkigt som det låter.

Utöver skolan har jag haft en otroligt trevlig fredagskväll med bästaste klassen (förra veckan) samt firat fina Nikepike som fyllde år förra lördagen. Myspys <3 Ikväll blir det ytterligare ett födelsedagsfirande, Henna fyller nämligen år idag! Grattis till henne :D Så strax innan 7 blir det för mig att börja ta mig ut till väsby för förfest och sedan bler det endera Harrys, Medusa eller Rocks tydligen. Skoj skoj!


Henna och jag hade JÄTTEKUL på getaway! ;)

Något otroligt sorgligt har även det skett sen mitt senaste inlägg. För er som ev missat detta så lämnade Gary Moore oss förra veckan. :( På mindre än ett år har alldeles för många rockikoner lämnat oss, glöm aldrig bort dom.

RIP Vinnie Chas (Pretty Boy Floyds original basist) (April 2010 om jag inte missminner mig)
RIP Ronnie James Dio (16 maj 2010)
RIP Paul Gray (Slipknots basist) (24 maj 2010)
RIP Steve Lee (sångare Gotthard) (oktober 2010)
RIP Gary Moore (6 februari 2011)

Over N Out


//// CALIFORNIAWHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0