Changes

Sååå gott folk, I'm back! Ber så hemskt mycket om ursäkt att ja inte bloggat på över en månad, men ska försöka bättra mig! Har inte mått särskilt bra sedan jag kom tillbaka från Gent pga diverse omständigheter, men pga fina människor mår jag betydligt bättre nu. Hursomhelst, för att visa att jag denna gång faktiskt skriver med tanken att hålla bloggen igång har jag gjort lite förändringar. Bort med den rosa, leopardmönstrade bakgrunden och in med lite nytt! Ny header också! I hope you like it, trots att bakgrunden iaf i min dator ser lite mysko ut. Hatar ni de alldeles för mycket får ja väl byta tillbaka, är ju trots allt ni som ska läsa, haha ;)

Sen sensaste inlägget har jag avslutat den sista av veckorna i Gent (med bland annat en tur till bryssel), vart på praktik, sett HCSS once more och påbörjat mitt sista sommarlov innan jag tar examen. Utöver det har det väl festats på som vanligt. ;D

Snart är det ju dags för sweden rock också! HELVETE va najs det kommer bli, är taggad som faan! I sann festival-anda vart de just en festivalbild i headern occkså ;D GAAAH!! :D:D:D:D


Gruop shot, IPTIA 2011 (:

Alritey roo, nu ska ja ta mig en kall öl, senare blire en schväng till mr Harry B.

KEEP IT SLEAZY!!


//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Headern blev skitsnygg, bakgrunden är säkert snygg på en bra dator men du vet ju hur min vill ha det (likadant som rosa leopard) ;)

2011-06-03 @ 20:14:11
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0