Big adventure calls!

Ledsen att jag inte uppdaterat här på ett tag, har haft alldeles för mycket annat pågång, mest med praktiken. Har väl egentligen inget nytt att berätta, mer än att jag är överlycklig att det äntligtn blivit lite varmt! Jag och bästaste Elina ska ta tillfället i akt och klämma in ett tantohäng idag. Lite procentaktig dricka och musik i solen, kan det bli mycket bättre?

Klockan är ni halv 1 och vart redan tvungen att korka upp den första. Anledningen är dock inte något i stil med att jag bara måste ha alkohol utan det faktum att min burk fick hål i sidan och började läcka. Så det vart dags att knäcka den första eftersom man annars hade blivit av med dyrbar alkohol ;) Till andra nyheter var det idag första gången jag fick en tack-för-att-du-visar-leg present från systemet. Ett och ett halvt år senare, när man varje gång kört upp leg i ansiktet på den som sitter i kassan. ;) Såhär vacker e den!

Vet ni vad man också kan ha i den? ;)

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Jack och cola på festival! Och annars också ;)

2012-04-29 @ 10:04:15
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0