Glad påsk?

Vilken dag är det man säger glad påsk? Eller finns det ens någon särskild av påsdagarna man ska säga det på? wellwell, GLAD PÅSK på er mina goa läsare!

Igår hade jag en väldigt bra dag. Ytterst trevlig sista-dagen-på-praktiken dag. Dessutom fick vi sluta redan innan kl var 12, inte helt fel! Men det som gjorde min dag (av inte en särskilt konstig anledning) är att jag har fått ett jobberbjudande! :D Var på intervju i tisdags och igår ringde dom alltså tillbaka. Hade patient just då så kunde inte svara i telefon, men röstmeddelandet sa att dom vill erbjuda mig en tjänst! Awesumeness deluxe, har inte ens min examen än :D Inte nog med det var det strålande sol och vetskapen att min fina kusin vitamin var påväg som gjorde gårdagen otroligt bra!

Idag har vart en segar-dag för att vänta in ankomsten av kusinerna. Dom är påväg från märsta nu fick jag veta. :) Får se lite vad kvällen har att erbjuda, men en sak är säkert, fest blire!


Kusin Vitamin och jag <3

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0