EXAMEN!

Nu har jag tagit EXAMEN! Ungefär 17.00 igår den 1/6 2012 kom jag ut från Filadelfiakyrkan som Audionom och inte Audionomstudent! Det känns så otroligt overkligt, har svårt att fatta att det faktiskt är sant! Vi fick ett otroligt fint tal av Anki, vår universitetslektor, varma lycka till hälsningar och kramar av några av våra underbara lärare, underhållning av gruppen som kallar sig Fina Familjen och inte minst fick jag spendera mina sista timmar som audionomstudent med världens underbaraste klass! Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag kommer sakna er allihop! Men Audionomstudenter kurs 9, VI KLARADE DET!

Ikväll ska jag fira tillsammans med världens utan tvekan bästa klass, men även med släkt och vänner! Först blir det middag med klassen och övriga nyutexaminerade studenter från KI på nordiska museet. Middagen följs med efterfest på Medicinska föreningen, KI campus Solna! <3

Daniel, Aminul, Jyri, Kalle, Gustav, Emma, Linnea, Linnea, Zineb, Ida, Fatemeh, Azam, Sara, Zenia, Leila, Fatma, Åsa och Tina, kan inte annat än säga TACK för att ni förgyllt de här 3 åren och framförallt LYCKA TILL! Ikväll firar vi!


Halvtaskig bild från ceremonin igår, men här har ni Audionomstudenter kurs 9 som precis tagit examen! <3

Over N Out

/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0