The return

I ett par dagar nu har jag känt att jag borde dra igång denhär bloggen igen. Det var nu flera månader sedan jag bloggade sist, men såg att jag fortfarande har en del unika besökare varje dag. Detta motiverade mig till att ge bloggen en till chans.

Har även hört från flera som sökt information om audionomutbildningen att de hittat hit. (Hur vet jag inte, lyckades inte själv). Senast jag fick höra detta var i lördags när vi hade öppet hus på audionomprogrammet.

Uppdatering om vad som händer/hänt i mitt liv:
- Går för tillfället min 6e och sista termin på Audionomprogrammet. Examen äger rum den första juni i Filadelfiakrykan (stavning?) och det känns helt sjukt. Har fortfarande svårt att ta till mig att det snart är över.
- För tillfället försöker jag kombinera C-uppsats skrivning och slutpraktik. examensarbetet har väl hamnat lite på hyllan om jag ska vara helt ärlig. Dock är vi i princip klara med uppsatsen.
- Samtidigt som jag praktiserar söker jag även jobb som audionom och har ett par intervjuer inbokade. Håll tummarna för mig kära läsare!

Mest tid av min vardag just nu går till praktiken. För tillfället praktiserar jag på Hörsel- och Balanskliniken på Karolinska Sjukhuset i Solna. Har en vecka kvar, sedan förflyttas min praktik till Vuxenrehabiliteringen på Rosenlunds sjukhus. Ska bli hur kul som helst! Diagnostiken (där jag praktiserar just nu) är rätt skoj den också. Hade en väldigt soft förmiddag med min äldrekursare Anders där jag mätte hörseln på flertalet normalhörande! (Det är väldigt att kliniskt stöta på så pass många normalhörande, iaf efter varandra. Dom patienterna var hursomhelst där för yrselutredning.)

Ikväll däremot verkar det vara utgång som står på schemat! Väntar bara att höra nånting från någon xD
Random bild från Halloween, Elina (Vita kaninen) och Jag (mad hatter)



Over N Out!

//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0