Rubrikilainen

Ohay mina damer och herrar! Dags för en liten uppdatering igen, såhär på kvällskvisten en fredag!
Ikväll är det födelsedagsfirande som står på schemat. Mickis har nämligen fyllt 23 i veckan så dags att ge sig ut och busa lite på stan! Först ska jag däremot ut till Väsby för lite förfest.
Ska bli skönt att slappna av lite efter en jobbvecka som denna!
 
Hade en relativt strulig förmiddag, mycket på samma gång. Tänker inte tråka ut er med min mestadels jobbiga förmiddag, men vill dela med mig av en händelse.
 
Hade en utvärdering av 2 ganska små apparater där man kan justera volymen genom att öka på en apparat och sänka på den andra. Den funktionen hade av nån anledning inte aktiverats så jag bestämde mig för att ringa till Oticons support för att få veta hur jag skulle göra. Slår ett telefonnummer, någon svarar: Hallååååå? Jag råkade ringa till en gammal tant! Ehm, oj? Haha tror inte hon kan hjälpa mig direkt. :P Lyckades iaf få tag på Pär från Oticon tillslut. Tankspridd deluxe.
 
Very well, ska väl ta och bege mig snart, är ju ändå rätt långt till väsby, suck. ;)
 
Random bild från Redline 9! :D
 
KEEP IT SLEAZY!
 
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0