Tjänsteresa, check!

Mellan den 25-29/1o var det dags för en tjänsteresa! Vid 10 tiden den 25 oktober samlades ca 35 st förväntansfulla audionomer/tekniker/receptionister/telefonister/ekonomer etc etc på arlanda för att sätta sig på ett flyg till Istanbul! En del folk man redan kände, men även bra många nya ansikten. Riktigt roligt har jag haft! Mådde som man förtjänade efter resans slut antar jag. Vi har åkt båt, turistat lite, njutit av en fantastisk utsikt från hotellets terass och haft lite utbildning. Sedan vart det även en eller annan drink. Har bland annat vart på den märkligaste nattklubb jag någonsin sett. Nu i efterhand antar jag att "Porrklubb" inte är en alltför stor överdrift. Halvnakna tjejer som dansade och bilder på olika sex-ställningar på väggarna. Ibland regnade det även strimlat toapapper från taket. Men, vi hade kul!
 
Terassen på hotellet, Måste erkänna att det inte var helt fel att äta frukost med denna utsikt på mornarna!
Den trevligaste omställningen var att det var varmt! Vi gick runt utan jackor. Som mest behövde jag ha en lite tunnare kofta på mig om kvällarna! Härligt till tusen! Blev ännu lite najsigare när vi fick veta att det snöade här hemma. Fick en liksom att njuta fullt ut av värmen! :D
 
Nu är man tillbaka till vardagen med utprovning av hörapparater, hörselmätningar och journalskrivning. Hade nyss en man hos mig som jag helt ärligt inte vet varför han var här. Hade apparater från 2009 som han var supernöjd med. Upplevde inte att hörseln hade försämrats och tyckte ljudet lät jättebra i apparaterna, så han ville inte justera något. Vi pratade endast om tv-hjälpmedel, sedan gick han. Märkligt besök deluxe!
 
Over N Out
 
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0