Det där med att blogga

Otroligt nog får min blogg fortfarande besökare, även trots att det var över ett år sedan jag skrev något här. Senaste inlägget handlade om en ny blogg. Har skrivit totalt ett inlägg på den, har inga riktiga planer på att fortsätta med den. Däremot har jag senaste dagarna känt ett plötsligt sug att blogga.

Funderade ett tag på att starta en helt ny, men känner mig fäst vid min CaliforniaWhite nick, så fortsätter nog här ändå.

Snabbuppdatering på vad som hänt sedan december 2012:
Det har här i dagarna gått två år sedan jag tog examen från audionomutbildningen. Jobbar numera på Avesina hörsel Södermalm, en hyfsat ny mottagning som öppnade oktober 2013. Trivs otroligt bra trots att jag var väldigt tveksam till att flytta från mottagningen på kungsholmen. Härligare kollegor än Jannica och Eva kan man inte önska sig! Flertalet av mina patienter/kunder/vadmannuskakalladom har följt med från Kungsholmen och har ganska lång väg till söder, men fortsätter hos mig ändå. Det om något får mig att må väldigt bra.

Utöver jobb har det egentligen inte hänt jättemycket. (#workaholic?) största är väl egentligen min "nya" tatuering (uggla på vä underarm, bild kommer).

In other news känner jag mig sugen på att släpa med min kusin Johanna till London. Idén dök upp för ett tag sen, men vet inte om det kommer fungera. Wish me luck? Överhuvudtaget vill jag verkligen umgås med min kära, saknade kusin
Oh, och våra (Elinas och min) campingstolar har nu överlevt 8 festivaler! ( getaway rock festival 2010, skogsröjet 2010, Sweden rock 2011, skogsröjet 2011, skogsröjet 2012, Sweden rock 2013, skogsröjet 2013, Sweden rock 2014) 10- jubileum Sweden rock 2015? Blir skogsröjet 2014 iaf!

Nog från mig!
Over N out

////CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, vi satsar på 10-jubileum på srf!! (Om inte min dumma skola ställer till det värre än i år ;) )

2014-06-19 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0