Matteprov

Vart i skolan idag och hade ett såntdär roligt matteprov. Tror att det gick okej (hoppas det iaf) svarade inte på alla frågor men hoppas det ska räcka till ändå. Efter skolan åkte jag och Erika till Skanstull där vi träffa Nike och Sandra. Först drog vi till muffinsfabriken för att äta de enorma muffins dom säljer. Ingen åt upp hela muffinsen :P Efteråt drog vi till tekniska museet för att gå på Cino4. Filmen vi såg hette Hokus Fokus och var egentligen menad för yngre. Vi var helt ensamma i salongen dock :P Vi var även inne på själva museet och boksatvligt talat lekte :P Men kul var det! Bilder finns på min bilddagbok; http://restinsleaze.bilddagboken.se :) Glöm inte att kommentera ;)

Har nu hamnat framför datorn (nähä?? ) och vet inte riktigt vad jag ska göra. Blir nog till att göra italienskaläxan till imorrn.

Imorrn ska jag in till stan med Elina för att kolla på vinterskor å väskor. Måste verkligen hitta vinterskor imorrn, alla jag har e på något sätt trasiga :P Praktiskt i vinterkylan och snön som kom från ingenstans

Ett sista tilägg, idag säger vi GRATTIS till Elina negativitist som fyller 17! Grattis Grattis :)
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Elina

Hihi, tack så mycket!! :D Ses imorrn, eller idag blir det ju i för sig...

2007-11-15 @ 00:20:40
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0