Att göra

Har tråkigt, tänker därför skriva upp hur min morgondag ser ut.

Skolan (Har ekonomiprov!)
Ev. Plugga ekonomi på historian
Ev en snabbfika med Hanna
Köpa batterier
Ladda laddningsbara batterier (gör kanske det idag)
Byta musik på mp3
PACKA PACKA PACKA :D
Små ändringar på trafikuppsatsen bör göras
Skicka in trafikuppsats (en hel vecka i förväg :O)
Tömma kameran på bilder

Packa upp allt för att kolla om jag har med mig vad jag behöver (gör det varje gång jag ska nånstans)

Packa om

Vet inte om jag nödvändigtvis gör allt i denna ordning dock :P

Att göra idag
Plugga till det där cpstörda ekonomiprovet!
Plugga lite mer (kanske ska nämna att jag knappt har pluggat nåt alls)
Få cpryck för att jag inte kan allt
PLUGGA!
Sova

Fan vad jag hatar att plugga! :/
//Zäta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0