Outlet på gärdet!

Idag har jag vart i skolan utan att något särskilt intressant hände. Matte och Italienska, inte särskilt jobbigt. Efter skolan åkte jag, Angelica, My, Sandra, Erika och Louise å käkade på donken. När alla hade ätit klart såg det ut som om vi hade ätit hur mycket som helst, det såg jättestökigt ut. Efteråt åkte jag med Erika, My, Louise och sandra till outlet affären ute på gärdet som öppnar då och då. Jag hittade ett par skor som jag gilla och provade dom. (skor med dragkedja på sidan) Problemet var att när jag skulle ta av dom gick ena dragkedjan att öppna vad man än gjorde! Alla provade att öppna den men det gick bara inte! Tillslut var dom andra tvugna att gå å hämta nån som kunde hjälpa mig att ta bort skon! En kille kom (som jobbade där) och försökte hjälpa men han fick inte heller upp den så han gick och hämta en tång! Det tog lite tid men jag fick tillslut bort den där jävla skon :P Hur lyckas man fastna i en sko FFS? :P Han som hjälpte mig var iaf snäll, frågade t.o.m om det kändes jobbigt, haha :P
HUR LYCKAS MAN?

/Zäta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0