Dagens

Dagens humör: Skoltrött men taggad på London :)
Dagens borde: Plugga ekonomi
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: eyeliner, mascara som alltid
Dagens klädsel: Långt svart linne med kedje-motiv, svarta leggings å minna tygskor :)
Dagens vill ha: Massa saker!
Dagens köp: Donken käk (dåligt) Flip-flops på H&M och ett tygmärke som ska på resväskan så jag känner igen den. Lägger kanske upp resultatet på min bilddagbok sen. (annars finns där bild på london-tröjorna ;))
Dagens längtan: LONDON! 2 dagar kvar!!
Dagens planer: Skola; avklarat, Växla pengar; klart, träffa E; klart, Plugga; leter energi till det, ev börja packa
Dagens fundering: Vad ska jag ha med mig för skor till london?
Dagens tråkigaste: Italienskaprov
Dagens personer: Sandra, varje försök till konversation som make sense mellan oss har misslyckats x)
Dagens händelse: höll på att ramla ut ur bussen när jag kom hem
Dagens låt: X-mas in hell av Sixx: A.M

Kommentarer
Postat av: Elina

Tygmärke heter det ju! Haha, logiskt nog, men inte fan kom jag på det.. :D

2008-06-09 @ 20:23:16
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0